wtorek, 8 sierpnia 2017

5 komentarzy:

  1. To było oczywiste, że nie będzie zbyt długo sielankowo i w sumie to nawet się cieszę, że Aleksa tak postawił sprawę. Niby jakoś tam rozumiem obawy Maksa i to, że nie potrafi zmienić nagle całego swojego życia, jednak prędzej czy później to się musi stać, więc dlaczego nie prędzej?
    Szkoda mi w sumie Eweliny. Choć wcale nie jest lubianą przeze mnie postacią, to nawet ta jej zdrada faktycznie została, że tak napisze "odkupiona", bo jeszcze biedna nie wie, o co tak naprawdę chodzi Maksowi.
    Trochę niepokojące były też te przemyślenia Aleksa o tym, że skoro Maks tak dobrze gra przed Eweliną, to równie dobrze może grać i przed nim.
    Czekam ze zniecierpliwieniem na kolejny rozdział, bo wygląda na to, że w końcu Maks będzie musiał zerwać z na narzeczoną i jestem ciekawa, jakich argumentów do tego użyje i jakie konsekwencje to za sobą przyniesie.
    Weny i udanego urlopu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kłopoty,duże kłopoty przez Ewelinę,mam nadzieję,że moja czarodziejska kula się myli:)Mercury kochana udanego urlopu ,spakuj wszystko co trzeba i nie zapomnij najważniejszego,wstaw rozdzialik zanim zapomnisz o bozym świecie hihihihi,pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooo jak dobrze, jakieś konkrety nareszcie. Wielbię Aleksa za stanowczość w tym rodziale, bo nawet ja już miałam dość gry na dwa fronty. Totalnie nie mogę się doczekać rozmowy Maksa z Eweliną, to będzie cudo <3
    W poprzednim komentarzu mówiłam, że kupiłam Kontrapunkt i już mam co robić? No cóż, skończyłam Kontrapunkt i znowu mam pustke w sercu. Czekam na rozdział Nocą nie widać tu gwiazd, może pomoże

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie oderwania od rzeczywistości są super, bardzo lubię wyjechać gdzieś gdzie jest kiepski zasięg internetu albovw ogóle go nie ma. Od razu inne życie 😉 Ciekawe czy Maks w końcu się odważy zerwać z Eweliną? Obawiam się ze to nie będzie takie proste... Ale musi to zrobić bo krzywdzi wszystkich na około... Tylko znając Maksa i jego wygodnictwo... Ale kurcze przecież zależy mu na Aleksie... No życzę im oczywiście powodzenia :) Dziękuję bardzo i udanego wypoczynku życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    wyjazd cudowny, Max nie bądź pizdą zrób to wreszcie... i dobrze, ze Alex się postawił, Max mógł się odsunąc jak chciała go pocałować...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń