poniedziałek, 31 lipca 2017

10 komentarzy:

  1. Dziekuję Mercury:))awww Maks nareszcie!!!coś mi się wydaje,że słodko nie będzie,ale poczekam:))pozdrawiam.życzę weny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze zanim przeczytam rozdział, również totalnie rozczarowałam się nową epką. Pomimo przesłuchania tylko dwóch piosenek (nostalgia i saldo 07) to już czuje, że będzie chujowo. Lece czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche mi to zajęło, ale dokończyłam. W sumie nie wiem do końca co napisać, po prostu było fajnie i uroczo, nie rewelacyjnie, ale to chyba niemożliwe, żeby każdy rozdział taki był, nie? Tak poza tym nareszcie kupiłam drugą część Kontrapunktu i już mam co robić podczas wakacji XD
      Ostatnio cię strasznie poganiałam i mam wyrzuty sumienia z tego powodu ;_; Obiecuję, że już nie będę, grzecznie poczekam, bez presji i poganiania.
      PS Właśnie słucham reszty płyty i chyba nie jest aż tak źle

      Usuń
    2. Ja nadal nieprzekonana. Podoba mi się Chodź, Głupi byt i 35. To nie jest tak, że jest źle, ale oczekiwałam czegoś wybitnego. Chyba wolałabym, żeby było tragicznie, nie ma niczego gorszego niż "nieźle" :(

      Usuń
  3. Ze mną już tak jest, że mam kilka swoich ulubionych blogów, na które zaglądam od paru lat, a czasami po prostu robię sobie przerwę od tych "gejowskich opowiadań" i nie wchodzę przez kilka miesięcy/lat.
    Ostatecznie i tak zawsze wracam. Tak jak do Ciebie.
    Ostatnio komentowałam coś chyba pod Kontrapunktem i choć byłam świadoma, że piszesz nową historię, to właśnie nastąpiła moja przerwa, jednak wiedziałam, że to nadrobię.
    I stało się. Nawet nie wiem czy nie wyszłam na tym lepiej, bo zamiast pojedynczego rozdziału mogłam przeczytać kilkanaście na raz i cholera... To chyba Twoja najlepsza historia (choć tak samo myślałam, kiedy czytałam Zejdź na Ziemię czy Kontrapunkt).
    Realia tej historii są powalające. Nie znam się na gangsterce i tym całym światku, ale kupuję to co piszesz, bo robisz to z sensem.
    I choć mamy tu do czynienia z miłością dwóch facetów, to nie nazwałabym tego "love story". I choć uwielbiam zarówno Maksa jak i Aleksa, to obawiam się, że ten związek jest z góry skazany na niepowodzenie. Wpakowałaś ich obydwu w jedno bagno i póki co nie widzę dla nich drogi ucieczki. No chyba że dosłownie uciekną gdzieś na drugi koniec świata, gdzie Maksa nie dosięgną rodzice, a Aleksa mafia. Tylko pytanie czy w ogóle przeżyją do tego czasu.
    Z rozdziału na rozdział robi się coraz groźniej i sprawy coraz bardziej się komplikują. Naprawdę nie wiem czego się spodziewać. Chyba jednak nie nastawiam się na nic dobrego.
    W ogóle zauważyłam też inną konwencję z podziałem rozdziałów. Widzę, że już nie ma tomów, tylko lecisz z numeracją od początku. Zaplanowałaś jakąś konkretną ilość? Czy raczej dowiemy się, jak będzie koniec? :D
    Cóż, życzę weny i udanej zabawy na weselach/wieczorach panieńskich.

    Na koniec wrzucę autoreklamę, bo sama ostatnio zaczęłam pisać.
    https://o-sobliwosc.blogspot.com/
    I bardzo krótki opis. "Gej, który walczy w MMA? Przecież cioty nie potrafią się bić!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan wyszedł mi na 33 rozdziały, ale już widzę, jak koncepcja jednego rozdziału rozrasta mi się średnio na dwa-trzy, więc pewnie wyjdzie więcej. W czterdziesrce powinnam się zmieścić w każdym razie ;)
      Zajrzę Cię poczytać ;)

      Usuń
  4. Pewnie brat Patryki mu grozi, tylko najgorsze jesli faktycznie cos zrobi. No i jestem ciekawa czy Wincent cos zrobi Maksowi czy odpusci normalnie w sumie nawet go lubie i jest mi go szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę że to ten braciszek Adrian? tak straszy. Ale niemniej zabrzmiało z lekka groźnie. W ogóle miałam takie wrażenie jak Aleks gadał z Partyką że ten chce go wrobić/wystawić choć może chciał go po prostu sprawdzić? W ogóle to Aleks naprawdę nieźle się wkopuje, coraz bardziej się obawiam o niego. Teraz jeszcze Wincent może stać się dla chłopaków zagrożeniem...ech same problemy. No ale jest i wielki pozytyw - Maks wyszedł z szafy! Co prawda tylko przed jedną osobą ale to już coś - drobnymi kroczkami... Liczę iż niebawem rzuci tą Ewelinę 😋 Ślicznie dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się JAKIM CUDEM TRAFIŁAM NA CIEBIE DOPIERO TERAZ. Twoja twórczość spadła mi z nieba dopiero wczoraj i pochłonęła mnie bez reszty. Coś niesamowitego. Myślałam, że poznałam już wszystkie najlepsze autorki, piszące w tej tematyce, a jednak się myliłam (co swoją drogą bardzo mnie cieszy). Niecierpliwie będę czekać na ciąg dalszy tej historii i chyba muszę nadrobić też poprzednie c;
    Dzięki za świetną lekturę i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    juhu pierwsza akcja Alexa zakończyła się sukcesem, brawo Max przyznałeś się Adze, że jesteś gejem.., więc mam nadzieję,zze po powrocie powiesz Ewelinie, że to koniec między wami... te sms-y czyżby to Adrian je wysłał?
    Dużo weny życzę Tobie...

    OdpowiedzUsuń