poniedziałek, 18 grudnia 2017

8 komentarzy:

  1. Chciałabym napisać coś sensownego, ale nie mam kompletnie pomysłu. W sumie też ochoty na pisanie... Jednak ten rozdział bardzo mnie urzekł i zdecydowałam się na zostawienie chociaż małego śladu. Przeczytałam z przyjemnością. Dziękuję.
    Również wesołych Świąt :)
    Weny, czasu i chęci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłasza się nowa zakochana w Opuszkach Palców Twych <3 (albowiem to spod nich właśnie wychodzi TO <3 )

    To raczej nie czas, żeby to tu napisać, ale bardzo mnie ucieszyło, że nie poszli od razu do łóżka :v
    To jest właśnie najlepsze, dorastanie do zwiazku przed seksami i ta niepewność w co i czy wgl to się Czymś stanie :)

    Co do rozdziału, to miałam wrażenie, że wariuję razem z nimi. Mało z którymi bohaterami byłam tak zwiazana :)
    Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg.

    I trafiłam na życzenia :D
    Tobie również wszystkiego dobrego w święta, duużo ciepła, radości, oczywiście weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo. Wesolych Swiat !! I obys miala duzo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tak się ostatnio zastanawiałam, że nie było u nich żadnego szoku po tym wszystkim, takiego odreagowania i proszę - jakbym wróżką była 😉 Dobrze, że oni to wszystko razem przeżywają, że są dla siebie wsparciem. Dodatkowo cieszę się, że Aleks porozmawiał z babcią, to naprawdę mądra kobieta i świetnie zna swojego wnuka :) Fajnie zareagowała na coming out Aleksa :) I najważniejsze, że bez problemu to zaakceptowała :) Z kolei rozmowa z mamą wyglądała jak pożegnanie, mam nadzieję że to tylko takie wrażenie. Cieszę się że Aleks zdał maturę, może rzeczywiście na jakieś studia się wybierze? No i uśmiałam się niesamowicie z bardzo wycieńczonego lwa 😅 No boskie to było hehe 😉 Jakoś ten rozdział napawa nadzieją na lepszą przyszłość 😊 Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam. I oczywiście zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Ci życzę 😚

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś to już pisałam, ale chciałabym przeczytać kiedyś jakąś scenę +18 w twoim wykonaniu. Ech, tak wspaniale budujesz klimat, nie tylko ten erotyczny, ale to coś wspaniałego w twoim wykonaniu. Wiele osób się za to obejrzeć ale słabo mu to wychodzi, a Ty jak zwykle budujesz świetną atmosferę.
    W każdym razie czekam na kolejny rozdział, życzę bogatego Mikołaja, dużo pierogów i jeszcze więcej weny w przyszłym roku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem co napisać poza tym, że to było niesamowite.
    Torisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    co tak naszło na coming out Alexa? Jak widać babcia wiedziała w jakie towarzystwo wpadł i o ojcu Alexa, ze siedzi, no i odreagowanie tych ostatnich wydarzeń, Alex zdał maturę, a jak poszło Maxowi ?
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń