niedziela, 18 czerwca 2017

9 komentarzy:

  1. Ehh.. głupi ten Maks.. bardzo bardzo. No bo serio ? Co on odwala? Cóż nie pozostaje mi nic innego jak czekanie na te dobre chwile.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden krok do przodu,jeden do tyłu. Niby wszystko wróciło do początku, ale jest jakoś inaczej. Maks ma Aleksa już pod skórą i chyba nie będzie mu łatwo z niego zrezygnować. Dziękuję za kolejny rozdział. Pozdrowienia. IM

    OdpowiedzUsuń
  3. No to sie porobiło....:))) Maja bardzo ciężka sytuacje i nie lada wyzwaniem będzie z niej wyjsc. Oby szybko, ponieważ uwielbiam czytać, gdy sa razem. Dziękuje za rozdział i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty pięknie piszesz o uczuciach...różnych uczuciach. W rozdziale może się faktycznie niewiele dziać, natomiast na płaszczyźnie emocjonalnej...wow.Uwielbiam, czytam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam,jestem smutna,czekam na uśmiech:))pozdrawiam:))e

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się narobiło... Mam takie wrażenie ze następny rozdział zacznie się od x lat później. Tak to wszystko zagmatwałaś że nie widzę rozwiązania, oczywiście pozytywnego na chwilę obecną. Mam nadzieję że nie będziesz ich zbyt długo męczyć bo też ich razem uwielbiam :) Bardzo dziękuję i udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie Maks, nie rób tego! To okropne, będą wszyscy cierpieć... Ale takie życie.
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zła na Maksa. Należy mu się nauczka. Teraz powinien baardzo się starać, żeby Aleks mu wybaczył

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    Max ty idiota! A Wincent przeraża bardzo, jak si e okazuje Partyka obserwuje Maxa oby żadne kłopoty nie wyszły... myślałam, że zerwie z Eweliną teraz...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń