piątek, 8 grudnia 2017

5 komentarzy:

  1. Ech, jak czytasz sobie grzecznie i ciepło Ci na serduszku, a tu przychodzi taki komisarz i wszystko psuje :(.
    Czekam na więcej z niecierpliwością, bo bardzo za Tobą tęskniłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stęskniłam się za naszymi chłopakami :) Już się zaczęłam obawiać że straciłaś wenę do tej historii, ale na szczęście chyba nie lubisz zostawiać niedokończonych spraw więc odetchnęłam z ulgą 😊 Aleks i Maks są w naprawdę popieprzonej sytuacji inaczej w czarnej du... Podoba mi się jednak to że są w tych wszystkich rzeczach razem, Maks nie dał się odstawić na boczny tor dla "swojego dobra" i w sumie ma rację, zabił dla Aleksa nie po to żeby go teraz stracić. Tylko co z tym komisarzem teraz? Może jednak nie wszyscy policjanci są tacy źli? Oby 😊 Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejciu, ale się ciesze, że wróciłaś.
    Tęskniłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Och aż dwa nowe rozdziały odkąd tu byłam ostatnio! Lecę czytać następny.
    Torisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    było już tak dobrze tutaj, a tu zjawia się ten komisarz, i bardzo mi się podobała postawa Maxa....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń