niedziela, 7 stycznia 2018

13 komentarzy:

  1. Och... tego się szczerze mówiąc nie spodziewałam. I mam tonę pomysłów jak to wszystko może się skończyć, ale jeszcze na żaden z nich się nie zdecydowałam. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział!
    Torisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Któryś pewnie będzie musiał się sprawdzić... tylko który? ;)

      Usuń
  2. Jak ja Ciebie nie lubię! I widzisz co zrobiłaś! Musiałam napisać komentarz :P

    Mam nadzieję, że niedługo kolejny rozdział... *tupie nóżką i zaczyna wyciągać z torebki asortyment narzędzi tortur*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Najgorzej! Wybacz, że zmusiłam Cię do takiej niedogodności, wstrętna ja. I jeszcze do tego mi grozi! BTW, chyba się jeszcze nie widziałyśmy, więc witaj na pokładzie i odzywaj się częściej ;)

      Usuń
    2. Cieszę się, że się rozumiemy ;)

      PS: Moje lenistwo nie zna granic i naprawdę potrzebuje mocnego kopa, żeby zmusić się do pisania :) A spotkałyśmy się nie raz, ale na fb :)

      Usuń
    3. Co to ma być za lenistwo? Masz pojęcie, ile ja się muszę napisać?
      O, to mnie teraz zaintrygowałaś. Należysz do tych całych siedmiu osób, które czasami lajkują moje posty? Tak trzymaj!

      Usuń
  3. Wiedziałam, że Patryk jednak nie uwierzy Aleksowi. No po prostu wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby uwierzył to by było za łatwo. A łatwo być nie może, o nie. Poza tym... ja na jego miejscu też bym takiemu małemu kombinatorowi nie uwierzyła.

      Usuń
  4. O nie. Nie w takim momencie. Kiedy ciąg dalszy? Mam nadzieję że ktoś go uratuje. Czekam z niecierpliwona :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany... Tak myślałam, że to trochę za gładko idzie... ale tak głupio wpaść? Aleks ty który tak wszystko masz przemyślane i wymyśliłeś , że to dobry pomysł spotkać się na komendzie? No rzeczywiście chyba się poczuł zbyt bezpiecznie...
    I w ogóle jak mogłaś skończyć w takim momencie? Masakra...No i kto otworzył te drzwi? Mam nadzieję że policja bo jak zaczniesz to przeciągać to chyba zwariuję 😉 ale z drugiej strony jak teraz zamkną Patryka to nie mają dowodów...uf niedobrze. To może jakaś strzelaninka ? W której oczywiście ponosi śmierć ten zły? O tak taka wersja mi pasuje 😀😀 Więc jakby co nie krępuj się skorzystać z podpowiedzi 😆
    Bardzo dziękuję i czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupio strasznie, ale to jest zawsze "a, co takiego przez tą chwilę może się stać". A umówmy się, Aleks nieźle kombinuje, ale zachłystuje się też łatwo, a od takich głupot najłatwiej się wpada. No, teraz jest trochę z każdej strony źle. Wezmę podpowiedź pod uwagę, wezmę ;) A strzelaninki uwielbiam!

      Usuń
  6. Ale to byl ekscytujący rozdzial! Az mi serce bilo jak bym to ja tam byla z lufa prY glowie. ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,
    to nie może tak być, Alex jak mogłeś dać się tak głupio złapać, Patryk nie uwierzył w to kłamstwo, ciekawe kto wtedy dzwonił?
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń