czwartek, 6 lipca 2017

11 komentarzy:

  1. Oooooh jej, jaki sielski anielski klimat. I polubiłam babuszkę! Nie spodziewałam się rozdziału tak szybko, ale czasami sprawdzam, tak w razie czego... Dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobało mi się:))są tacy słodcy.Babcia jest moją nową idolką:)Dziękuję bardzo i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No Babcia była rewelacyjna i na pewno wie, że Alex dziewczyny nie przyprowadzi. A i Maxiu taki słodki raniutko jest :)
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy Maks zerwie z Ewelina mam juz jej dosc w tym wszystkim, no i ten Aleks ktory pakuje sie w takie glupoty

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały rozdział był bardzo optymistyczny oprócz końcòwki. Ciekawe kiedy Maks ma zamiar zerwać z Eweliną? Mógłby na tej imprezie ;) Ale wtedy mogłaby mu scenę zrobić a to chyba nie o to chodzi więc pewnie to nie będzie tak od razu... Szkoda bo takie poranki jaki dziś mieli mogłyby stać się codziennością. Super, że wena Ci dopisuje no i że znajdujesz czas na jej wykorzystanie z korzyścią dla nas 😊Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne. Czekam na rozwój wydarzeń ponieważ właśnie skończyłam KONTRAPUNKT. życzę weny i dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś długo nie ma rozdziału, czyżby poślizg czasowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dzisiaj. Wybaczcie poślizg, miałam weekend wyjęty z życia i właśnie przyjechałam do pracy prościutko z melanżu. Spróbuję więc jakimś cudem ogarnąć dzisiaj i robotę, i rozdział.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, my poczekamy :3

      Usuń
  9. Witam,
    bardzo uroczy poranek, babcia Alexa jest wspaniała, ech Max nie przemyślaj jak tylko powiedz Ewelinie, że to koniec... zrób to pokażesz Aleksowi, że jednak o nim myślisz...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń